środa, 25 listopada 2015

Restart December

Dzień dziwnego humoru się kończy. Za dużo myśli przenika mój umysł, gdy za długo jestem sama tak się dzieje, że zaczynam świrować. Ale chce zacząć wszystko od nowa. Za cel obrałam sobie grudzień. Przed wigilią chce spełnić kilka postanowień, m.in.:

- w piątki nie jem mięsa (post),
- ograniczam słodycze do minimum,
- zdrowo się odżywiam, zażywam suplementy,
- pieniądze przeznaczam jedynie na najpotrzebniejsze rzeczy, tj. prezenty czy korepetycje,
- nie przeklinam

Zacznę też spożywać posiłki do 1400 kcal wliczając wszystko. Niestety o treningi ciężko, gdyż mieszkając z dwoma współlokatorkami ciężko o prywatność a ćwiczenie przy nich mnie krępuje ;/ będę musiała znaleźć inny sposób. Dodatkowo zabieram się za siebie na maxa jeśli chodzi o studia, choć wbrew pozorom idzie mi bardzo dobrze jak na razie, oby tak dalej.
Macie pomysł co można kupić chłopakowi pod choinkę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz